• MijnLangbeen
  • Yuki Login
  • Billit Login
  • Dagontvangsten login
  • MijnLangbeen
  • Yuki Login
  • Billit Login
  • Dagontvangsten login
  • Home
  • Nieuws
  • Over ons
  • e-Langbeen
  • Maak een afspraak
  • TOOLS OVERHEID
  • Solliciteren
  • Home
  • Nieuws
  • Over ons
  • e-Langbeen
  • Maak een afspraak
  • TOOLS OVERHEID
  • Solliciteren

Over ons kantoor

Langbeen – Accountancy & Tax Advisors BV

  • Jan Baptist Courtmansstraat 1 – 9290 BERLARE
  • Tel. 052/42.20.62  Fax (in de vuilbak)
  • Ondernemings- & BTW-nr. BE 0459.793.361
  • Fiscaal accountant ITAA onder nummer 10.749.721
  • Rechtspersonenregister (RPR) – Ondernemingsrechtbank van Gent, afdeling Dendermonde
  • Ingeschreven op het tableau van de erkende rechtspersonen van het ITAA onder het nummer 50.577.820

index_vevb

Bestuurslid van de Vereniging voor Economische Vrije Beroepen www.vevb.be en de Interprofessionele Vereniging voor Juridische & Economische beroepen  www.ivjeb.be

Ons antwoord op de vraag hoe de lokale handelaar of ondernemer zich best kan wapenen tegen grote winkelketens, multinationals en e-commerce-reuzen  : Beter een ‘grote kleine’, dan een ‘kleine grote’; wij geloven in de toekomst van ‘Local Heroes’ en staan dan ook graag tot uw dienst !

Wij bieden kleine en middelgrote ondernemingen alsook vrije beroepen een uitgebreide service van diensten aan waaronder :

      • Volledige organisatie van de boekhouding voor zowel éénmanszaken als vennootschappen.  In eigen beheer, online of intern door ons kantoor.
      • Volledige en deskundige verwerking van boekhouding, vanaf het digitaal verwerken van e-facturen tot en met de eindbalans.  Wij beheren uw dossiers met de meest recente online software.
      • Totaalservice inzake fiscaliteit :
        • – directe belasting: van het opmaken van de personen- en vennootschapsbelasting tot de belastingcontroles.
          – indirecte belasting: de periodieke B.T.W. -aangiften met de eventuele controles.
      • Oprichten en vervullen van opstartformaliteiten van zowel éénsmanszaken als vennootschappen.
      • Balansanalyses, opmaken jaarrekening, fiscale optimalisaties, analyses en besprekingen en opvolging van uw dossier(s).
      • Begeleiding bij de verwerking van uw loonadministratie.
      • Aansluitingen en informatie m.b.t. het sociaal statuut der zelfstandigen meestal in samenwerking met www.acerta.be
      • Onze servers en ons volledig netwerk laten wij over aan onze IT-specialist dankzij deze deskundige begeleiding kunnen wij u tot uw boekhouding en permanent dossier online toegang geven.
      • Uw cijfers kan u altijd consulteren online dankzij onze samenwerking met silverfin online en steeds bijgewerkt consulteren van uw cijfers en veel meer.
      • onze site & huisstijl werd ontworpen door www.nonius.be

Alle werkzaamheden die u van een erkende accountant-belastingconsulent ITAA mag verwachten bieden wij u aan.  Daarnaast kunnen wij door gerichte samenwerking op een onafhankelijke basis met specialisten in andere domeinen (advocaten, bedrijfsrevisoren, kredietinstellingen en notarissen) garant staan voor cliëntgerichte kwaliteit.

Oorspronkelijk gestart als eenmanszaak in 1969 door wijlen Mw. Jeanine Vanhoesen (overleden 18/03/2011), ere-accountant en ere-belastingconsulent en wijlen Dhr. Eddie Langbeen (overleden 18/10/2002), Lector BME (huidig Hoge School Gent) hoogleraar in marketing, boekhoudingen en fiscaliteit, is nu Accountantskantoor Langbeen uitgegroeid tot een dynamisch kantoor bestaande uit een 6-tal medewerkers.

Sinds 1969 verzorgen wij de accountancy voor onze cliënten.   Het kantoor was t.e.m maart 1998 gelegen te 9290 BERLARE, Leopolddreef 52, en is vanaf april 1998 gelegen op het huidige adres : 9290 BERLARE, J.B. Courtmansstraat 1.

Klik hier en zo kan je ons kantoor herkennen als je voor de eerste keer bij ons komt.

Een persoonlijke aanpak van uw dossier is onze troef.

Via deze website willen wij u, zowel onze trouwe klant, de nieuwe klant als de geïnteresseerde lezer, informeren over de financiële, boekhoudkundige, fiscale aspecten,… van uw bedrijf of éénmanszaak.

Alhoewel wij heel wat communicatie via e-mail krijgen vervangt deze manier van werken, alsook de informatie die wij u bieden op deze site, uiteraard de vele persoonlijke contacten niet. Efficiënte en regelmatige face-to-face communicatie (al dan niet via teams) met de cliënten blijft prioritair. Op deze website staat informatie die voor u interessant kan zijn als achtergrondinformatie. Nuttige links staan reeds online.

Wij streven ernaar voor u dé accountant van de toekomst te zijn,  financieel directeur van al onze cliënten, wij zien u graag en denken graag met jullie mee. Wij voelen ons als accountant samen met u, de ondernemer, verantwoordelijk voor de cijfers. Wij willen professionele ondersteuning en advies bieden bij de dagdagelijkse aspecten die u als ondernemer aanbelangen.

Van de opstart van de onderneming, doorheen de groeifase tot en met de (familiale) overdracht.

Omdat wij ervan overtuigd zijn dat het niet evident is om als startende zelfstandige een weg te banen tussen alle regels en verplichtingen bieden wij steeds een vrijblijvend en kosteloos eerste gesprek aan.

Voor de gevestigde ondernemingen kunnen wij een meerwaarde bieden en dit niet alleen omwille van onze persoonlijke aanpak.

Ons antwoord op de vraag hoe de lokale handelaar of ondernemer zich best kan wapenen tegen grote winkelketens, multinationals en e-commerce-reuzen  : Beter een ‘grote kleine’, dan een ‘kleine grote’; wij geloven in de toekomst van ‘Local Heroes’.

Wij staan graag tot uw dienst.

Klik op onderstaand icoon voor algemene links.

  • zelfstandig worden ? belangrijkste stappen algemene info
  • Onze databank (intern) – Monkey
  • Energiebespraren
  • Premiezoeker bij verbouwen
  • Subsidiedatabank
  • Handelsinformatie online aanvragen
  • Notaris.be
  • Huurindexatie online berekenen
  • Huurcontract/plaatsbeschrijving elektronisch doorgeven
  • Uw online pensioendossier
  • mycareer.be
  • Overlevingspensioen online aanvragen
  • Overlevingspensioen online aanvragen
  • DB2P – Databank aanvullende pensioenen
  • Office 365

Klik op onderstaand icoon voor e-service details.

  • Uw boekhouding online (enkel voor cliënten)
  • Uw online toegang tot rapportering en data (enkel cliënten)
  • Documenten digitaal aanleveren (enkel cliënten)
  • Doc-it-easy (offerte/verkoop/aankoop/scanning)
  • Elektronische identiteitskaart
  • Balanscentrale NBB
  • Mandatenbeheer TOW
  • Vlaamse belastingdienst – VLABEL
  • Token aanvragen
  • Formulieren FOD
  • eBox (overheidsdocs online)
  • zoeken in de KBO
  • KMO-Portefeuille
  • e-services
  • intervat/biztax/tow …
  • acerta – klantenportaal / acerta – uniekloket
  • Partena (HDP) klantenportaal
  • Elektronische neerlegging aangifte schuldvordering
  • Informatie opzoeken over faillissementen in België
  • www.codabox.com online volmachtenbeheer rekeningen
  • STARTMYBUSINESS
  • Online Grifiie
  • Acerta Loonplanner

Klik op onderstaand icoon voor fiscale links.

  • TaxWorkBox mandataris
  • VAA berekening online via kantoor
  • UBO-register – jaarlijkse verplichting
  • Kostprijs wagen
  • myminfin.be
  • Terugbetalingen
  • Nuttige berekeningen
  • Verplichte melding buitenlandse rekening
  • Controlekantoren/ontvangkantoren zoeken
  • Volmacht geven aan boekhouder voor fiscale aangifte

Accountantskantoor Langbeen BV

  • Ondernemings- & BTW-nr. BE 0459.793.361
  • Fiscaal accountant ITAA onder nummer 10.748.721
  • Rechtspersonenregister (RPR) – Ondernemingsrechtbank van Gent, afdeling Dendermonde
  • Ingeschreven op het tableau van de erkende rechtspersonen van het ITAA onder het nummer 50.577.820
Maak een afspraak

Adres: Jan Baptist Courtmansstraat 1 – 9290 BERLARE    //    Tel.: 052/42.20.62 

© Langbeen.be // een realisatie van Nonius Grafisch

Deze website en alle inhoud ervan zijn gerechtelijk beschermd © 2025 langbeen.be

Door gebruik te blijven maken van deze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan onze website.Aanvaarden Meer weten
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN